30 Aralık 2019 Pazartesi

''YERLİ VE YALANCI MİLLİ'YETKİSİZLER''

''YERLİ VE YALANCI MİLLİ'YETkİSİZLER''

TOGG yerli otomobili Gebze'de tanıtıldı, karar Resmi Gazete'de yayımlandı.
TOGG'un geliştirdiği otomobiller 5 ayrı modelde üretilecek.
Yüksek teknolojiye sahip doğuştan elektrikli ve bağlantılı plantform,
300+ ve 500+ menzil opsiyonları bulunuyor,


200 beygir güç ile 4,8 saniyede 0 - 100 kilometre hıza ulaşabiliyor,
0 emisyon, yüksek çarpışma dayanıklılığı ve %30'dan fazla burulma direncine sahiptir,
Sürekli merkeze bağlılık ile 4G - 5G sayesinde güncellemeleri sürekli uzaktan alabilecek,
Elektrikli otomobiller evlerde, yol üzerindeki istasyonlarda ve işyerlerinde şarj kolaylığı,
2023 yılından itibaren Türkiye'de ilk kez Holografik Asistan yerli otomobilde kullanılacak.
Buraya kadar tüm yazılar alıntı olarak resmi gazetede ilam olanlardır..


YALAN MASALLARA BİRDE BİZ GÖZ ATALIM MI?

15 Mühendisle Dünya'yı teslim alan, Efsanelere taş çıkartan yalancılar işte bu sahtekarlar..
2017 Yılında Çin'de bir otomobil fuarına tanıtım için giden bu iki prototip İTALYAN MEEŞELİ arabalar guya 7 ayda PROTOTİP halini aldı.
Türk halkı arttık şuna UYANMALI ! 2017 De de yerli arabamız geliyor denilerek Seçim propagandası için öne sürülmüştü, O yerli arabalar nerede kaldı?
İsviçre'nin Saab arabalarının bir versiyonunu 40 milyon auroya aldık kazığı Türk halkına girdi.
Sadece yalandan hayal sattılar seçim yatırımı olarak.
2 Yıl gibi geçen bu takvim diliminde, Türk halkının bu söylenen yalan cümlelerin unuttuklarını düşünmüş olacaklar ki yeni versiyon AYNI YALANLARLA ortaya çıkıyorlar..


Amaç; 2020 Yılında yapılacak olan erken seçim yatırımı algı projesidir.
2017 Deki yalan masalı projesinde olduğu gibi..
15 Kişilik bir mühendis grubuyla ancak bu arabanın PROTOTİPİNİ değil yapmak, çamurluk, plaka yerlerini yapabilir arkadaşlar ancak..
Bu tip araba PROTOTİPİNİ yapmak için Mühendis sayısı en 200 veya 400 arasında olması gereken, bu prototipi üretebilecek, geliştirebilecek sayıdır.
Fabrika da imalat MÜHENDİS sayısı ortalama 1000 veya 1500 civarı olması gerekir diye düşünüyorum..
Üretim bandı 5 adet olacağı için, yani araba 5 segmentte üretilecek.


Öyle boş laflarla ancak salakları ikna edebilecekleri artık ortada dururken, ortada daha kurulacak fabrikanın yer tespiti yapılmamış, fabrikanın kurulacak arazisi yok.
Fabrikanın kaç bin metre kare olacağı bile yok.
Birde bu araçların 5 segmentte üretileceğini söylüyorlar utanmadan, Osmanlı bıyığı veya kurt olması masalsı söylemden ibaret.
Fabrika yeri tespit edilecek, Fabrika inşaati kurulacak bitecek.
Fabrikanın iç bantları yerleşecek.
Kurulacak bantların testleri yapılacak.


Sonra imalata geçecek, yapılan imalatlar test edilecek, vs vs.
İşte bu saydığım süreç evreleri bir bir aşama aşama tamamlanacak, sonra üretime geçilecek.
Bu saydıklarımın hiç biri ortada yok ama bizim yerli ve milli arabamız var öylemi?
Sizlere son cümlelerim olarak şunları söylemek isterim. Keşke yerli ve bir milli OTOMOBİLİMİZ olsa, çok isterim.. Bizim yöneticilerimiz YERLİ VE MİLLİYETSİZ SAHTEKAR YALANCILAR, hepsi bu..
Türk halkının aklıyla kimse alay edip dalga geçemez. Bizlerde bu sahtekarların böyle yalan bir projenin ipliğini pazara çıkartır deşifre ederiz!

www.azakoğlu.blogspot.com

İsmail Azakoğlu ile '' AMFİ ÖZEL ''

 KONUK;  Atilla Yıldırım Elektrik, Elektronik Müh. Tarihçi.. Konu; Türk Tarih Tezine Geçiş.